Про це повідомляють кореспонденти “IPC-Південь” з посиланням на російські медіа.
“Херсонська область – перша серед нових регіонів, що зареєструвала 5 казачєскіх товариств, 2 з яких уже включено до Всеросійського реєстру. Провели 25 заходів, спрямованих на підтримку та активізацію громадян, які бажають створити казачєскіє товариства. З них 7 заходів проводились у виїзному форматі”, – повідомляють росіяни.
За словами окупантів, зараз на лівобережжі Херсонщини проживає аж 110 російських “казаків”. Цікавим тут є як фактичне узаконення міських божевільних, так і особистості цих ряджених папахоносців. Серед херсонських “казаков” нам вдалось знайти колишніх сільських старост, гомофобів, монархістів і навіть людину, яка вважає себе американським індіанцем. Докладніше про всіх них читайте у нашому матеріалі.
Наприклад, ось історія лише одного фріка з лівобережжя, який вважає себе “казаком” який вважає себе “казаком”. Окупанти представили його Ігорем Васильовичем, заступником атамана “Чулаківської казачєской сотні”. Наші кореспонденти з’ясували, що повне ім’я чоловіка – Ігор Васильович Томашев. Він довгий час жив у Росії, а його дружина та діти й досі проживають у Санкт-Петербурзі. Томашев є власником місцевої агрофірми “Олена”, що займається сільськогосподарською діяльністю з 1992 року і, схоже, названа на честь його доньки.
Заступник чулаківського “атамана” Ігор Томашев. Літо 2024 року. Фото: російські медіа.
Насправді ж Ігор Томашев зовсім нещодавно став “казаком”, а до 2019 року він вважав себе… американським індіанцем. Про це свідчать фото чоловіка, зроблені в Росії. Схоже, Томашев полюбляв одягатись у традиційне вбрання корінного населення Північної Америки та брати участь у всіляких фестивалях реконструкторів. Навіть у російській соцмережі чоловік підписаний як Ігор “Кам’яне Сердце”. Аніматор повернувся до Чулаківки за кілька років до повномасштабного вторгнення та неочікувано зрозумів, що він не “індіанець”, а “казак”.
Ігор ”Кам’яне Сердце” Томашев. Фото: російські соцмережі.
Томашев виступає у росіян певним експертом з “казачєской” історії. Так, він активно розповідає про методи ведення війни та “геройські” вчинки “дєдов”, один в один копіюючи наративи шовіністів.